Dog Fascination
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezocht: Youtuber!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akanaï

Akanaï


Aantal berichten : 41
Punten : 22993

Honden profiel
Roedel: I live on my own
Leeftijd: 1,5
Partner: As a protector of doganity, I wouldn't allow it!

Gezocht: Youtuber! Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Youtuber!   Gezocht: Youtuber! Emptydo okt 27, 2011 6:48 am

Dit klinkt misschien een beetje vaag. Maar soms heb ik in een filmpje te laten zien voor Dog-Fascination. Waarom? Dat vind ik gewoon uberend awesomeheid =')

Maar er is 1 probleem: Voor men laatste filmstunt ben ik 3 maanden van de computer verbannen x3 Dus ik vraag heeeeeeeeeel aardig aan iemand:

- Heb je een Youtube-account?
- Heb je geen problemen als je filmpjes erop zet van mij met toestemming van mij uiteraard? :3
- Ben je bereid een emailadres te geven zodat ik het filmpje naar je toe kan sturen?

Als je aan deze eisen voldoet, MELD JE HIER AAN AUB =')

Wat zoek ik eigenlijk?

Een youtuber met bovenstaande eigenschappen die heel af en toe een filmpje gecreëerd door da Vis uploadt en op youtube zet (met link fur mich =3) :3
Je mag van tevoren de filmpjes bekijken die je uploadt en ik je opstuur en zoveel filmpjes maak ik nou ook weer niet. Je mag er ook gerust bij zetten dat het niet jouw filmpje is(of juist wel XD) Maar er niet bijzetten van wie je het eigenlijk hebt Wink

Wie meldt zich vrijwillig aan? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Youtuber!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Setje gezocht
» Blend onderschriftje gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Fascination :: Algemeen :: Take a break :: Creabea-
Ga naar: