IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

EY NOESJUHS IK BEN ALS EERSTE :3 Uche... Akanaï

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akanaï

Aantal berichten : 41
Punten : 13073

Honden profiel
Roedel: I live on my own
Leeftijd: 1,5
Partner: As a protector of doganity, I wouldn't allow it!

BerichtOnderwerp: EY NOESJUHS IK BEN ALS EERSTE :3 Uche... Akanaï   za okt 22, 2011 3:42 am

A long, long time ago, I wasn't alone.

Long, long time ago, I was a puppy. A lively ordinary puppy. I loved like other puppies. I was hugged by people. But then that happened. I was one of the puppies who had survived and found their way to Dog Fascination. In that time, I grew up. Life was extraordinary hard but I still could make it.

My fluffy and puppy-like fur was thrown of. I stepped into a new time. I grew up to a beautiful dog in the wild. Every evening I sat on the beach, watching the sun going down. I hoped every day, I begged every day for the return of the human. I missed them. I didn't know about their cruels. But I missed them every day. 'till a dog told me they weren't so kind after all. I was angry, traveled further, 'till I would forget them. Those foul monsters called humanity or something like that. I threw away my human name, and called myself Akanaï, I swore to protect the dogs against dangers that would be even dangerous as the humanity, or it's return.

Naam: Akanaï (Door de mensen 'Nala' genoemd)
Leeftijd: 1,5 : Precies volwassen
Karakter: Kom je achter
Wijs: Heel erg
Geschiedenis: Stop het bovenste stukje in Google vertalen XD
Uiterlijk: Kom je wel achter XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

EY NOESJUHS IK BEN ALS EERSTE :3 Uche... Akanaï
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-